Управління виконавчої дирекції Фонду у Дніпропетровській області
Головна » Діяльність управління » Робота із зверненнями громадян, доступ до публічної інформації

Про роботу із зверненнями громадян та запитами публічної інформації за ІІ квартал 2019 року

01.07.2019

У другому кварталі 2019 року до управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування у Дніпропетровській області та його відділень письмово звернулося 419 особи. Усних звернень та наданих на особистому прийомі – 20, письмових - 399. Повторних звернень надійшло 35.

Більшість звернень стосується питань виплати по листах непрацездатності, допомоги по вагітності та пологах, допомоги на поховання, виплата заборгованості зі страхових виплат та матеріального забезпечення - 354 звернень, на другому місці інші питання з якими зверталися громадяни – призначення і перерахунок страхових виплат - 27 звернення. На третьому місці – медичне обслуговування - 13 звернень. З початку року до управління надійшло чотири подяки начальнику управління Борису Мазуру за професіоналізм та небайдуже ставлення до застрахованих осіб і потерпілих на виробництві.

З метою оперативного задоволення законних вимог заявників, адресного вирішення порушених питань громадян у робочих органах виконавчої дирекції Фонду соціального страхування у Дніпропетровської області проводяться особисті прийоми потерпілих та страхувальників керівниками управління та відділень, їхніми заступниками та начальниками відділів.

Графіки прийому громадян керівництвом управління розміщено біля головного входу в приміщення управління, а також на Веб-Сайті Фонду соціального страхування України. У відділеннях така інформація розміщена на стендах інформаційних куточків, а також  у регіональних представництвах управління. Визначено відповідальних працівників за цей напрямок роботи.

Питання щодо стану роботи зі зверненнями громадян є пріоритетними і постійно аналізуються. Всі звернення розглянуто своєчасно, заявникам надано роз'яснення відповідно до вимог чинного законодавства.

В управлінні постійно вживаються заходи щодо оперативного, кваліфікованого та своєчасного розгляду звернень, підвищення рівня позитивного вирішення питань, що турбують громадян. Налагоджено та регламентовано співпрацю з об’єднаними територіальними громадами, органами виконавчої влади та місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями.

Одночасно повідомляємо, що запитів публічної інформації у звітному періоді до управління надійшло 5, усі вони були розглянуті у визначений законодавством термін та надані вичерпні відповіді запитувачам.

 

версія для друку

Громадська приймальня

Розробник: Корпорація Софтлайн (Україна)
©  Фонд соціального страхування України