Після старту реформи
лікарняних у червні 2021 року українські роботодавці подали на оплату до Фонду
соціального страхування України понад 2 мільйона електронних листків
непрацездатності своїх працівників.
Сума нарахованих за
е-лікарняними допомог від Фонду склала вже майже 5 мільярдів гривень.
Дата фінансування допомоги
за електронним лікарняним прямо залежить від дати подання за ним
заяви-розрахунку роботодавцем – так само, як і за паперовим листком
непрацездатності. Тож, аби слідкувати за станом фінансування онлайн, потрібно
знати точну дату подання заяви – працівники можуть дізнатись її безпосередньо в
роботодавця, або у відділенні Фонду, де його зареєстровано. Контакти у
розрізі регіонів (необхідно назвати свій
ідентифікаційний код).
Знаючи дату отримання
Фондом заяви-розрахунку, працівники можуть слідкувати за станом фінансування
свого лікарняного листка онлайн у телеграм-каналі ФССУ: https://t.me/socialfund.
Інформація щодо стану
фінансування оновлюється в телеграм-каналі за тегом #фінансування_оперативно.
Після здійснення фінансування знадобиться декілька банківських днів, доки кошти
надійдуть на рахунок роботодавця – ця інформація відобразиться за тегом #фінансування_страхувальників в інфографіці у розрізі регіонів.
Роботодавець виплатить
допомогу працівнику у найближчий після дня призначення допомоги строк,
установлений для виплати заробітної плати, або одразу після надходження коштів
від Фонду.
Добірка актуальних
роз’яснень щодо е-лікарняних:
● З чого складається номер е-лікарняного та чому він збільшується
● Як працівнику отримати допомогу за е-лікарняним, якщо він працює за
сумісництвом
● Що робити, якщо у вашому е-лікарняному є незначна помилка в ПІБ