Для
подання до Фонду соціального страхування України електронних документів,
зокрема, заяв-розрахунків на виплату допомог працівникам, страхувальники
(роботодавці) мають укласти із відділенням робочого органу виконавчої дирекції
ФССУ відповідний договір.
Наказом
виконавчої дирекції Фонду від 26.08.2020 № 415-од зазначений примірний
договір щодо подання електронних документів було затверджено у новій редакції.
Внесені зміни приводять договір у відповідність до Закону України «Про
електронні довірчі послуги».
Договори
про подання електронних документів до Фонду соціального страхування України,
укладені в попередні періоди, є чинними і не потребують переоформлення.
Дія
договору поширюється на заяву-розрахунок та повідомлення про виплату коштів
застрахованим особам за формами згідно із Порядком фінансування страхувальників
для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з
тимчасовою втратою працездатності та окремих виплат потерпілим на виробництві
за рахунок коштів Фонду соціального страхування України, затверджені постановою
правління Фонду соціального страхування України від 19.07.2018 № 12.
Примірний договір
Нагадаємо,
подання електронних документів надає страхувальнику право не подавати їх на
паперових носіях. У разі подання документа в електронному вигляді із
застосуванням електронного цифрового підпису, роздрукована заява-розрахунок
разом із наданими застрахованими особами документами, на підставі яких
призначались окремі виплати та матеріальне забезпечення, зберігається у
страхувальника.