Кожного робочого дня до Фонду соціального страхування
України роботодавці подають заяви-розрахунки для фінансування близько 17 тисяч
лікарняних листків. 80% з них подаються онлайн – за допомогою клієнтського
спеціалізованого програмного забезпечення.
Однак зверніть увагу, що наявний в електронному кабінеті
страхувальника на порталі електронних послуг Пенсійного фонду України інтерфейс
для подання заяв-розрахунків наразі не має функціональної реалізації. У випадку
подання роботодавцем заяви-розрахунку через кабінет така заява-розрахунок не
передається до органів Фонду соціального страхування України!
Скористайтесь клієнтським спеціалізованим програмним
забезпеченням – страхувальники самостійно обирають зручну їм програму для
документообігу.
Щоб подавати документи онлайн із застосуванням
електронного підпису/печатки потрібно укласти відповідний договір – це можна
зробити, звернувшись до відділень робочих органів виконавчої дирекції ФССУ.
● Контакти у розрізі регіонів.
● Примірний договір.
Вибір способу подання заяви-розрахунку залишається
добровільним для віх страхувальників – у разі потреби, документ все ще можна
подати на паперових носіях. Однак ми радимо віддати перевагу дистанційним
способам і перейти на електронний документообіг. Це дозволить пришвидшити
подання заяв-розрахунків і повідомлень про виплату коштів застрахованим особам,
а в період карантину – обмежити контакти для протидії поширенню коронавірусної
інфекції. Подання електронного документа надає страхувальнику право не подавати
його на папері.
Нагадаємо, саме від дати отримання Фондом
заяви-розрахунку залежить дата фінансування матеріального забезпечення
застрахованим особам, зокрема, допомог по тимчасовій втраті працездатності, а
також по вагітності та пологах.