Управління виконавчої дирекції Фонду у Рівненській області
Головна » Діяльність управління » Профілактика виробничого » - пам’ятка роботодавцю, що робити, якщо стався нещасний випадок

Пам’ятка роботодавцю, що робити якщо стався нещасний випадок

01.10.2017

Пам’ятка роботодавцю, що робити якщо стався нещасний випадок

Згідно із Законом України «Про охорону праці», роботодавець зобов’язаний створити на робочому місці в кожному структурному підрозділі умови праці відповідно до нормативно-правових актів, а також забезпечити додержання вимог законодавства щодо прав працівників у галузі охорони праці.

У разі настання нещасного випадку, роботодавець повинен організувати розслідування нещасного випадку відповідно до Порядку проведення розслідування та ведення обліку нещасних випадків, професійних захворювань і аварій на виробництві, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 листопада 2011 року № 1232 (далі – Порядок).

Отже, отримавши повідомлення про нещасний випадок, роботодавець зобов’язаний:

1. Протягом однієї години передати з використанням засобів зв’язку та протягом доби – на паперовому носії, повідомлення про нещасний випадок згідно із додатком 2 до Порядку відділенню управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Рівненській області за місцем знаходження підприємства, на якому стався нещасний випадок.

Адреси та номери телефонів управління та його відділень в районах та містах обласного значення розміщені на сайті управління, в розділі «Про управління».

2. Видати наказ про утворення комісії з розслідування нещасного випадку.

3. Організовувати розслідування нещасного випадку.

4. Розглянути та затвердити акт розслідування нещасного випадку форми Н-5 та акт про нещасний випадок на виробництві за формою Н-1 (у разі коли нещасний випадок пов’язується з виробництвом).

5. Зареєструвати нещасний випадок у Журналі реєстрації осіб, що потерпіли від нещасних випадків на виробництві (додаток 7 до Порядку).

6. Передати або надіслати затверджені акти до відповідних органів та установ.

7. Надіслати повідомлення про наслідки нещасного випадку за формою Н-2 (додаток 8 до Порядку) до відповідних органів та установ.

Контроль за своєчасним і об’єктивним розслідуванням нещасних випадків, їхнім документальним оформленням і обліком, виконанням заходів щодо запобігання їх виникнення, покладається на роботодавця.

Відшкодування шкоди, заподіяної працівникові внаслідок ушкодження його здоров’я або у разі смерті працівника, здійснюється Фондом соціального страхування України відповідно до Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування». Роботодавець може за рахунок власних коштів здійснювати потерпілим та членам їх сімей додаткові виплати відповідно до колективного чи трудового договору.

За додатковою інформацією можна звертатись за адресою:

м. Рівне, вул. Кавказька, 2, 2 поверх, відділ профілактики виробничого травматизму (тел. (0362) 69-01-53).

 

версія для друку

Громадська приймальня

Розробник: Корпорація Софтлайн (Україна)
©  Фонд соціального страхування України