Управління виконавчої дирекції Фонду у Житомирській області
Головна » Діяльність управління » Експертиза тимчасової непрацездатності

Про роботу відділу експертизи тимчасової непрацездатності по контрою за обґрунтованістю видачі та продовженням листків непрацездатності в лікувально-профілактичних закладах у Житомирської області за 1 півріччя 2017р

29.09.2017

Відповідно до звітних даних у 1 півріччі 2017р.  загальна кількість оплачених днів по тимчасовій непрацездатності  в Житомирській області становить 612727,  що  на  29696 дні більше ніж у 1 півріччі 2016р.          

         Загальна сума витрат на виплату  допомоги по тимчасовій непрацездатності склала     77363587,23  грн.. Витрати фонду на виплату допомоги по тимчасовій непрацездатності складають 66,5% від витрат на всі види допомоги.

          Робота відділу експертизи тимчасової непрацездатності  спрямована  на зменшення захворюваності серед застрахованих осіб, запобіганню порушень з боку лікарів при видачі документів, що засвідчують тимчасову непрацездатність громадян, зменшення витрат на виплату допомоги по тимчасовій непрацездатності. 

                 Працівниками відділу експертизи тимчасової непрацездатності  виконавчої дирекції Житомирського обласного відділення фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності у 1 півріччі 2017р. проведено 42 планових перевірок , в тому числі  в лікувально-профілактичних закладах  - 31,  МСЕК - 9, травмпунктів – 2, що більше в порівняні з 1 півріччям 2016р. на 6 заклади охорони здоров’я.  Розглянуто 24 заяв, які надійшли від підприємств, установ та застрахованих осіб з питань обґрунтованості видачі та продовження листків непрацездатності. Надавалася практична допомога з питань зниження захворюваності та правильності заповнення листків непрацездатності  комісіям із соціального страхування на 38 підприємствах та установах Житомирської області. Від загальної кількості перевірок  планові перевірки закладів охорони здоров’я складають 38 %,  позапланові  перевірки 28%, перевірки страхувальників  34 %.

       При здійсненні перевірок фахівцями перевірено 27206 листків непрацездатності, в тому числі в закладах охорони здоровя всього – 9343,     страхувальників – 17863. 

       За результатами перевірок  страхувальників  встановлено, що 425 листка непрацездатності видано лікувальними закладами з порушенням Інструкції про порядок заповнення листка непрацездатності, затвердженої наказом МОЗ України від 03.11.2004р. № 532, що становить  1,6 % від загальної кількості перевірених  листків непрацездатності.

        При перевірці закладів охорони здоров’я  виявлено 352   листки непрацездатності видані з порушенням Інструкції про порядок видачі документів, що засвідчують тимчасову непрацездатність громадян, затвердженої наказом МОЗ України від 13.11.2001р. № 455, що  на 75 листків непрацездатності більше ніж у 1 півріччі 2016р. та становить  3,8 % від листків непрацездатності перевірених в закладах охорони здоров’я або 1,3%  від загальної кількості  перевірених листків непрацездатності, у тому числі   необґрунтовано виданих - 4 ( 0,05%  від перевірених листків непрацездатності в закладах охорони здоров’я) та необґрунтовано продовжених - 343 ( 3,7%  від  перевірених листків непрацездатності в закладах охорони здоров’я).

        В лікувально - профілактичні заклади були подані вимоги на відшкодування 36794,32грн. з лікуючих лікарів за необґрунтовано видані та продовжені листки непрацездатності.

        Відшкодовано бюджету Фонду у 1 півріччі 2017р. 36794,32  грн.,  в тому числі  по  необґрунтовано виданих листках  непрацездатності  - 423,42 грн., необґрунтовано продовжених  -  36370,90 грн., що на  10144 грн.  більше ніж у 1 півріччі 2016р.

           В ході перевірок попереджена виплата по необґрунтовано виданим та продовженим   листкам непрацездатності  на підприємствах та установах Житомирської області у 13 випадках на суму 35519,90грн.  

           Відповідно до своїх функціональних обов’язків, затверджених наказом виконавчої дирекції Житомирського обласного відділення Фонду № 123 від 02.09.2013р. на підставі постанови правління Фонду соціального страхування з ТВП від 31.07.2013р. № 26,  фахівці відділу експертизи тимчасової непрацездатності  виконавчої дирекції Житомирського відділення  Фонду здійснюють контроль за медичним відбором та направленням застрахованих осіб на відновлювальне лікування у реабілітаційних відділеннях  санаторно - курортних закладів шляхом прийняття участі у засіданнях відбіркових комісій  в опіковому центрі обласної клінічної лікарні імені О.Ф. Гербачевського для реабілітації опікових хворих та в КУ “Житомирська обласна дитяча лікарня ” Житомирської обласної ради для  направлення до реабілітаційного відділення санаторно-курортного закладу дітей з порушенням обміну речовин ( цукровий діабет).

            За участю спеціалістів відділу з експертизи тимчасової непрацездатності  проведено 38 семінарів, в тому числі по навчанню   страхового активу з питань порядку оформлення та видачі  документів, що засвідчують тимчасову непрацездатність застрахованих осіб - 16 , в закладах охорони здоров’я - 22.

            У 1 півріччі 2017р. питання про поліпшення стану експертизи тимчасової непрацездатності  розглядалося на засіданнях колегії  управління охорони здоров’я  обласної державної адміністрації,

          За звітний період  розглянуто 24 письмових звернень, надано 169 консультацій по телефону, на особистому прийомі було 24 застрахованих осіб.

версія для друку

Контакти

Розробник: Корпорація Софтлайн (Україна)
©  Фонд соціального страхування України