Управління виконавчої дирекції Фонду у Житомирській області
Головна » Діяльність управління » Експертиза тимчасової непрацездатності

Про роботу сектору експертизи тимчасової непрацездатності відділу фінансового контролю та аудиту по контрою за обґрунтованістю видачі та продовженням листків непрацездатності в лікувально-профілактичних закладах Житомирської області за 9 місяців 2018р

05.10.2018

          Робота сектору експертизи тимчасової непрацездатності  відділу фінансового контролю та аудиту спрямована  на зменшення захворюваності серед застрахованих осіб, запобіганню порушень з боку лікарів при видачі документів, що засвідчують тимчасову непрацездатність громадян, зменшення витрат на виплату допомоги по тимчасовій непрацездатності. 

              Працівниками сектору експертизи тимчасової непрацездатності  відділу фінансового контролю та аудиту управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Житомирській області за 9 місяців 2018 р. проведено 15 планових перевірок лікувально-профілактичних закладів.  Розглянуто 90 заяв, які надійшли від підприємств, установ та застрахованих осіб з питань обґрунтованості видачі та продовження листків непрацездатності. Надавалася практична допомога з питань зниження захворюваності та правильності заповнення листків непрацездатності  комісіям із соціального страхування на 6 підприємствах та установах Житомирської області.

       При здійсненні перевірок фахівцями перевірено 2604 листків непрацездатності, в тому числі в закладах охорони здоровя всього – 1331,     страхувальників – 1273. 

       За результатами перевірок встановлено, що 124 листка непрацездатності видано лікувальними закладами з порушенням Інструкції про порядок заповнення листка непрацездатності, затвердженої наказом МОЗ України від 03.11.2004р. № 532, що становить  4,8 % від загальної кількості перевірених  листків непрацездатності.

      В лікувально - профілактичні заклади були подані вимоги на відшкодування 12585,35 грн. з лікуючих лікарів за необґрунтовано видані та продовжені листки непрацездатності.

         За участю спеціалістів сектору експертизи тимчасової непрацездатності  відділу фінансового контролю та аудиту проведено 16 семінарів, в тому числі по навчанню   страхового активу з питань порядку оформлення та видачі документів, що засвідчують тимчасову непрацездатність застрахованих осіб - 6 , в закладах охорони здоров’я - 10.

            За 9 місяців 2018 р. питання про поліпшення стану експертизи тимчасової непрацездатності тричі розглядалося на засіданнях колегії  управління охорони здоров’я  обласної державної адміністрації.

          За звітний період  розглянуто 90 письмових звернень, надано 249 консультацій по телефону, на особистому прийомі було 15 застрахованих осіб.

 

 

версія для друку

Контакти

Розробник: Корпорація Софтлайн (Україна)
©  Фонд соціального страхування України