Управління виконавчої дирекції Фонду у Житомирській області
Головна » Анонси та новини » Новини

Селекторна нарада

25.11.2020

Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування у Житомирській області провело селекторну нараду зі своїми робочими органами. Селекторна нарада пройшла під головуванням в.о. начальника управління Прокопчука В.В. за участі начальника відділу аналізу та контролю за використанням роботодавцями коштів Фонду, заступника начальника відділу страхових виплат та матеріального забезпечення, а також  начальників відділень та спеціалістів.

В.о. начальника, Валерій Вікторович звернув увагу, що в період адаптованого карантину всі працівники відділень зобов’язані дотримуватись карантинних норм. Також зосередив увагу на тому, щоб проводити роз’яснювальну роботу із страхувальниками відносно електронного обслуговування.

Заступник начальника відділу страхових виплат та матеріального забезпечення Мельник Л.І. звернула увагу присутніх на типові помилки при призначенні матеріального забезпечення. Оплату листків непрацездатності за договорами ЦПХ.  Також надала роз’яснення, щодо надання матеріального забезпечення застрахованим особам, які отримували допомогу від фонду зайнятості в період карантину.  

Начальник відділу аналізу та контролю за використанням роботодавцями коштів Фонду Клочак Т.С. розповіла про нововведення в організації проведення перевірок та прийнятті рішень за їх результатами у зв’язку із прийняттям постанови правління Фонду від 02.10.2020 № 23 “Про затвердження Порядку перевірки правильності використання страхувальниками страхових коштів Фонду соціального страхування України та застосування фінансових санкцій за порушення встановленого порядку їх використання”. Також надала рекомендації, щодо проведення планових та позапланових перевірок.

 

версія для друку

Контакти

Розробник: Корпорація Софтлайн (Україна)
©  Фонд соціального страхування України