Управління виконавчої дирекції Фонду у Житомирській області
Головна » Анонси та новини » Новини

За одинадцять місяців поточного року понад 77,5 тисяч застрахованих осіб Житомирщини знаходились на тимчасовій непрацездатності

17.12.2020

За одинадцять місяців поточного року понад 77,5 тисяч застрахованих осіб Житомирщини знаходились на тимчасовій непрацездатності

17.12.2020

Управлінням виконавчої дирекції Фонду соціального страхування у Житомирській області упродовж січня–листопада 2020 року прийнято від страхувальників  на фінансування заяви-розрахунки на виплату матеріального забезпечення для 77540 працюючих.

Підставою для призначення допомоги по тимчасовій непрацездатності є виданий в установленому порядку листок непрацездатності. За період з січня по листопад прийнято на оплату  120991 листків непрацездатності, із них по тимчасовій непрацездатності 116645, у зв’язку із вагітністю та пологами 4346, допомоги  на поховання за  288 страховими випадками.

Матеріальне забезпечення нараховано на суму понад 396,6 млн.грн. Зокрема, допомоги по тимчасовій втраті працездатності – 289,3 млн.грн., вагітності та пологам – 106,1 млн.грн., допомоги на поховання – 1,2 млн.грн.

У разі захворювання застрахованої особи на COVID-19 (причина непрацездатності «захворювання загальне-1») на час лікування надається допомога по тимчасовій непрацездатності, що виплачується застрахованим особам залежно від страхового стажу в таких розмірах:

1) 50 % середньої заробітної плати (доходу) - застрахованим особам, які мають страховий стаж до трьох років;

2) 60 % середньої заробітної плати (доходу) - застрахованим особам, які мають страховий стаж від трьох до п’яти років;

3) 70 % середньої заробітної плати (доходу) - застрахованим особам, які мають страховий стаж від п’яти до восьми років;

4) 100 % середньої заробітної плати (доходу) - застрахованим особам, які мають страховий стаж понад вісім років.

У період карантину крім звичних виплат Фонд соціального страхування України надає допомогу за додатковим  страховим випадком - зокрема, у разі ізоляції від COVID-19. Право на отримання цієї виплати мають усі застраховані особи, тобто  працевлаштовані. Підставою для її нарахування є виданий у встановленому порядку листок непрацездатності із зазначенням причини непрацездатності «ізоляція від COVID-19-11». Строк видачі таких листків непрацездатності відповідно до діючих нормативно-правових актів і галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я складає 14 календарних днів. Розмір допомоги за такими листками  непрацездатності складає 50% середньої заробітної плати та не залежить від тривалості страхового стажу працівника. Фонд соціального страхування здійснює фінансування, починаючи з шостого календарного дня, перші п’ять днів оплачуються роботодавцем. Однак, для медичних працівників компенсація втраченого заробітку за час ізоляції від COVID-19 здійснюється фондом у розмірі 100% середнього доходу і також не залежить від тривалості страхового стажу.

Житомирське управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування з початку карантину оплатило 4535 листків непрацездатності 4370 особам, які перебували на ізоляції від COVID-19 на загальну суму – 4,9млн.грн., в тому числі медичним працівникам оплачено 1416 листків непрацездатності на 2,2млн.грн.

Для отримання від Фонду фінансування по матеріальному забезпеченню роботодавець оформляє заяву-розрахунок. Зробити це можна дистанційно. Докладніше про прийом заяв-розрахунків у період карантину на телеграм-каналі https://t.me/socialfund.

У Фонді соціального страхування України відсутні затримки із фінансування по матеріальному забезпеченню, оплата здійснюється вчасно та в повному обсязі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

версія для друку

Контакти

Розробник: Корпорація Софтлайн (Україна)
©  Фонд соціального страхування України